لگو وب سایت هوشمندان
جستجو

اطلاعات ویدیوی آموزشی

آموزش کورل ویدیو استودیو یولید

با آموزش پروژه محور کورل ویدیو استودیو به یک تدوین گر حرفه ای تبدیل شوید!

امروزه رشته جذاب و پر کاربرد تدوین طرفداران زیادی دارد. با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی و تولید نرم افزارهای مختلف در زمینه های گوناگون، سوالی که علاقه مندان به تدوین از خود می پرسند این است که آموزش کدام نرم افزار می تواند به ما کمک کند تا زودتر به هدف خود برسیم؟ یادگیری کدام نرم افزار راحت تر و کاربردی تر است؟ آیا یک آموزش با کیفیت و پروژه محور می تواند روند آموزش ما را سرعت ببخشد و به ما کمک کند تا زودتر از دیگران شاغل شویم؟

با توجه به جایگاه ویژه تدوین در کسب و کارهای مختلف از جمله سینما و یا ساخت تیزرهای تبلیغاتی بروز و جذاب، فردی که به این حرفه علاقه مند است باید برای یادگیری هر چه زودتر یک نرم افزار همه فن حریف در تدوین اقدام کند. پیشنهاد ما به شما استفاده از نرم افزار یولید ویدیو استودیو که امروزه بیشتر با نام کورل ویدیو استودیو شناخته می شود، است. با آموزش corel videostudio که یک نرم افزار بسیار کاربردی و پر طرفدار است می توانید به آسانی یک تدوینگر شوید. این نرم افزار یک رابط کاربری ساده دارد اما امکانات و توانایی های خارق العاده ای برای کاربران دارد که باعث شده افراد زیادی از این نرم افزار استقبال کنند. لازم به ذکر است که نرم افزار corel videostudio شما کمک کند، مراحل تدوین را یک به یک و با کیفیتی عالی و در زمانی کم  انجام دهید. وقتی صحبت از یادگیری یک نرم افزار می شود در ابتدای امر به سراغ نرم افزاری می رویم که یادگیری آن ما را به ادامه کار با آن تشویق کند. آموزش تدوین فیلم با کورل ویدیو استودیو، نه تنها ما را به یادگیری علاقه مند می کند بلکه ما را در این امر به یک تدوین گر حرفه ای تبدیل می کند. با آموزش ulead می توانید خود را محک بزنید و اولین تدوین خود را با آرامش انجام دهید. به طور خلاصه می توان گفت که با آموزش یولید ویدیو، می توانید به خوبی ویدیوها را کنار هم بگذارید و یک خروجی شگفت انگیز، بگیرد. در ادامه با دیگر قابلیت های این نرم افزار آشنا می شویم.

قابلیت های کورل ویدئو استودیو

VideoStudioپشتيباني از تقريبا تمامي فرمت هاي رايج صوتي و تصويري

به اشتراک گذاري فايل هاي صوتي و تصويري 

قابليت دريافت فايل ها صوتي از دوربين هاي ديجيتال

قابليت ساخت لوح هاي فشرده به صورت مالتي مديا

افکت هاي متعدد و متنوع

ويرايش صداها

ضبط صدا با فرمت هاي مختلف

پشتيباني از دالبي ديجيتال

پشتيباني از فرمت Blu-ray

ذخيره با بهترين کيفيت ممکن و با هر فرمت دلخواه

طرح هاي آماده زيبا و متنوع

قطعه قطعه کردن يک فيلم به سادگي

ساخت فيلم هاي DVD با بهترين کيفيت

امکان استفاده اجرا بخش هاي مختلف ويدئوها به صورت صحنه آهسته

قابليتي به نام Time-Lapse براي عکاسان حرفه اي

امکان رايت و ساخت دي وي دي ها با کيفيت HD

افزايش سرعت و کارآيي نرم افزار به واسطه سازگاري با CPU و GPU ها

امکان ساخت فيلم هاي سه بعدي

آیا آموزش یولید کورل ویدیو استودیو از وبسایت هوشمندان یک انتخاب هوشمندانه است؟ 

پس از بررسی قابلیت و کیفیت بی نظیر این نرم افزار، حالا این سوال در ذهن خواننده پیش می آید که گام بعدی برای آموزش یولید چیست؟ آموزش کورل ویدیو استودیو در این وبسایت، می تواند از من یک تدوین گر بسازد؟ فیلم آموزشی corel videostudio می تواند تمام نکات و ریزه کاری های این نرم افزار را به من یاد بدهد؟ باید با قاطعیت به شما بگویم که این آموزش یکی از بهترین آموزش میکس و مونتاژ فیلم با یولید(Ulead) به صورت ویدویو است که در اختیار شما کاربران قرار گرفته است. آموزشی با کیفیت، پروژه محور و با قیمتی مناسب که به زبانی ساده و روان به شما میکس و ویرایش فیلم را آموزش می دهد.  بدانید که تمامی مطالب گفته شده در آموزش یولید کورل ویدیو استودیو حاصل تجربه کاری و شخصی من از این نرم افزار دوست داشتنی بوده است.در آموزش میکس و مونتاژ فیلم با کورل ویدیو در هوشمندان و سعی شده که مباحث از صفر تا صد ارائه شود تا هم افراد مبتدی بتوانند از این آموزش استفاده کنند و هو کاربرانی که دستی بر ویرایش و تدوین فیلم دارند بتوانند از مباحث تکمیلی این آموزش نهایت استفاده را ببرند.  خوشبختانه، تجربیات و ترفندهای زیادی را در این سال ها با استفاده از کورل ویدیو به دست آورده ام که آن ها بدون هیچ کم و کاستی، با شما به اشتراک گذاشته ام تا آموزش تدوین و ویرایش فیلم با نرم افزار کاربردی کورل ویدیو استودیو به همراه پروژه های مختلف یک آموزش شیرین و به یاد ماندنی و از همه مهم تر کاربردی برای شما باشد.


1-نصب و راه اندازی نرم افزار (2021)

2-معرفی محیط برنامه و ذخیره و باز کردن  پروژه کاری

3-نحوه درج فایل (عکس،فیلم،موسقی) 

4-اضافه کردن متن فارسی و انیمیشن بر روی متن

5-درج افکت ها و جلوه ها

6-برش و تنظیم فیلم و صدا

7- تنظیم زمان عکس ها  و ساخت صحنه های آهسته فیلم

8-حذف و تغییر صدای فیلم ها مورد نظر

9-درج عکس و فیلم روی هم و نحوه انیمیشن دادن به آن

10-آموزش پرده سبز و کروماکی 

11-آموزش ساخت موشن 

12-پروژه ساخت موشن و تکنیک ها 

13-پروژه ساخت کلیپ با عکس ها

14-پروژه میکس فیلم 

15-آموزش خروجی گرفتن