لگو وب سایت هوشمندان
جستجو

پرو بیلدر در یونیتی چیست؟

پرو بیلدر(Pro Builder)  در یونیتی 


 پرو بیلدر که اکنون بخشی از یونیتی  است ، ترکیبی منحصر به فرد از مدل سازی سه بعدی و ابزار طراحی سطح است ، که برای ساخت اشکال ساده بهینه شده است اما قادر به ویرایش دقیق و باز کردن یو وی نیز هست. به طور ساده پروبیلدر این امکان را به ما میدهد تا با ساخت اشیا های مختلف بازی پیچیده تری را بسازیم. 

از پرو بیلدر برای ساخت سریع نمونه های اولیه ، ساختارهای پیچیده زمین ، وسایل نقلیه و سلاح ها ، یا ایجاد فیزیک برخورد ، مناطق متحرک یا بافت هایی برای طراحی مدل های جنگی مثل موشک و ناو  استفاده میشود.

پرو بیلدر همچنین از قابلیت های ایجاد ارتباط  با ابزارهای طراحی سه بعدی (مانند مایا) بهره می برد ، بنابراین می توانید با استفاده از ابزارهای موردعلاقه خود ، جزئیات و مدل های بیشتری را بررسی  کنید.

کاربرد پرو بیلدر

پرو بیلدر به شما یک شبکه بصری و عملکردی می دهد که در هر سه محور و طراحی سه بعدی قرار می گیرد. پرو بیلدر سرعت و کیفیت را امکان پذیر می کند ،میتوانید سطحی کاملاً سریع ، آسان و دقیق را طراحی کنید. . به خصوص برای محیط های معماری ساختمان بسیار مفید است ، به طور قابل توجهی سرعت کار را افزایش می دهد و کیفیت را برای انواع کارها افزایش می دهد.

پرو بیلدر امکان طراحی سه بعدی را سریعتر و دقیق تر می کند.از پرو بیلدر برای طراحی سطح صحنه ، نمونه سازی اولیه بافت ها استفاده میشود. از ویژگی های پیشرفته می توان به ویرایش یو وی،رنگ های راس ، اشکال هندسی سه بعدی و ترکیب بافت اشاره کرد. با ویژگی های مدل پرو بیلدر ، به راحتی می توانید سطح خود را در هر مجموعه مدل سازی سه بعدی خارجی تغییر دهید.

نحوه نصب پرو بیلدر Pro Builder

در فهرست بالای( Unity: Window> Package Manager  )  Package Manager را باز کنید

ProBuilder را در کادر جستجو وارد کنید.

ProBuilder را در لیست (سمت چپ) کلیک کنید ، سپس روی دکمه Install در جزئیات بسته (سمت راست) کلیک کنید.

برای تأیید نصب صحیح ProBuilder ، نوار ابزار ProBuilder را از فهرست بالا Unity: Tools> ProBuilder> ProBuilder Window باز کنید.

اگر منوی Window ProBuilder را مشاهده نمی کنید ، ProBuilder به درستی نصب نشده است.

 در انتها توجه داشته باشید که  ProBuilder فقط با Unity نسخه 2018.3 و بالاتر سازگار است همچنین اگر از Unity نسخه 2019.1 استفاده می کنید ، باید از پکیج ProBuilder نسخه 4.0 یا بالاتر استفاده کنید.

ما به شما پیشنهاد میکنیم آموزش ساخت بازی آمیرزا را ملاحظه نمایید.

داستان عجیب دو تریدر برتر تاریخ که شما را شوکه میکندبهترین از نظر کاربران
داستان عجیب دو تریدر برتر ...
چرا باید یک عکاس شویمآخرین پست
چرا باید یک عکاس شویم