لگو وب سایت هوشمندان
جستجو

ویژوال افکت گراف در یونیتی

Visual Effect Graph در یونیتی 

اگر با Unity تجربه ای دارید ، احتمالاً از م component های  Particle System آن برای افزودن جلوه های ویژه به یک پروژه استفاده کرده اید.سیستم ذرات یک روش عالی برای افزودن جلوه های وِیژه است. Unity’s Particle System افزودن و سفارشی سازی جلوه های وِیژه را ساده می کند. 

چرا  Visual Effect Graph؟

متأسفانه ، سیستم ذرات می توانند عملکرد بازی را تحت تأثیر قرار دهند و انواع شبیه سازی هایی را که می توانید ایجاد کنید ، محدود می کند.این همان جایی است که Visual Effect Graph وارد می شود. این امکان شبیه سازی های پیچیده با استفاده از میلیون ها ذره را فراهم می کند. بله ، درست خواندید: میلیون ها ذره! رابط بصری غنی از ویژگی های آن ایجاد و آزمایش جلوه های ویژه  خیره کننده را آسان می کند.

ویژگی های ارائه شده توسط Visual Effect Graph 

با Visual Effect Graph می توانید طیف گسترده ای از جلوه ها را ایجاد کنید ، از جلوه های ساده مانند جرقه و دود گرفته تا جلوه های پیچیده تر مانند هسته انرژی راکتور .Visual Effect Graph  به شما امکان می دهد از ابزار Shader Graph   برای  ایجاد جلوه های تصویری با کیفیت بالا استفاده کنید ، بنابراین می توانید پیکسل و سایه اندازهای حرفه ای  خود را بصورت بصری تهیه کنید و از آنها در نمودار  Visual Effect Graph برای ایجاد جلوه های سفارشی استفاده کنید.از ابزار Particle Strips موجود در Visual Effect Graph میتوانیدنوارهای مثلثی ایجاد کنید که ذرات ساخته شده با سیستم پارتیکل  را به هم متصل می کند ، بنابراین می توانید مسیرها و خطوط متعدد ایجاد کنید. همچنین می توانید  انیمشن های وکتوری را اضافه کنید ، از ابزار Post-Processing Motion Blur برای افزودن سایه  به اشیا-با سرعت سریع استفاده کنید.Visual Effect Graph میلیون ها ذره از پردازنده گرافیکی را کنترل می کند. با استفاده  از ابزارهای جلوه های ویژه که در فیلم ها ویدیویی استفاده میشود.

آموزش ساخت بازی آمیرزا در یونیتی

داستان عجیب دو تریدر برتر تاریخ که شما را شوکه میکندبهترین از نظر کاربران
داستان عجیب دو تریدر برتر ...
چرا باید یک عکاس شویمآخرین پست
چرا باید یک عکاس شویم