لگو وب سایت هوشمندان
جستجو

نرم افزار zoho workplace چیست؟

آشنایی مختصر با نرم افزار Zoho Workplace

Zoho Workplace یک نرم افزار  با مجموعه کاملی از راه حل ها است که به شما کمک می کند تا بتوانید با تیم خود ارتباط برقرار کنید و همچنین، همکاری بهتری با آن ها داشته باشید. زوهو، برنامه های خود را از طریق ایمیل، مدیریت اسناد، گزارش ها، چت و سایر ابزارهای ارتباطی خود از جمله، Zoho Mail ، Zoho Connect ، Zoho Chat ، Zoho Writer ، Zoho Show ، Zoho Sheet ، Zoho Docs ، Zoho Sites و Zoho ShowTime در یک سیستم عامل بسته بندی می کند.

به طور خاص، کسانی که به دنبال Zoho Mail هستند، اکنون آن را به عنوان یکی از اجزای بسته Zoho Workplace پیدا می کنند. زوهو نرم افزاری شناخته شده است که برای خدمات بهتر به کاربران، بیش از 40 ابزار و برنامه های کاربردی دارد که آن ها را به ترتیب و با نظم خاصی گروه بندی کرده است.

نرم افزار  Zoho Workplace، ابزار Writer خود را برای پردازش کلمات، Sheet را برای تجزیه، تحلیل، ساده کردن صفحات گسترده پیچیده و نمایش برای ارائه های بصری و همچنین Docs را برای ایجاد، ذخیره و اشتراک کارهای خود، در اختیار کاربران قرار می دهد. همچنین شما برای برقراری ارتباط، یک ایمیل اجتماعی ترکیبی در صندوق ورودی خود دارید، Cliq برای پیام رسانی فوری و تبادل فایل ها است و Connect که می تواند، افراد و منابع را در یک بستر واحد جمع کند. این ویژگی ها نشان می دهد که زوهو تمام ابزارها و قابلیت های لازم برای تقویت کارایی و بهره وری تیم خود را دارا است و کاری سریع و بدون نقص به شما ارائه می دهد.

بررسی ویژگی های Zoho Workplace

با کمک Zoho Workplace می توانید، یک محل کار ایده آل داشته باشید. Hamd Technologies به شما کمک می کند تا کار خود را به راحتی تنظیم کنید، محل کار بهتری ایجاد کنید و به آسانی به تجارت خود بپردازید و به کسب و کارتان رونق دهید. در تجارت، استفاده از نرم افزار مناسب در محل کارتان می تواند به پیشرفت و موفقیت شما سرعت ببخشد. با نرم افزار هوشمند و پیشرفته Zoho Workplace، بهره وری و سود آوری کلی را افزایش دهید. با Zoho Workplace می توانید کار خود را با دقت بیشتری انجام دهید. مهم نیست سازمان و یا شرکت شما کوچک است یا بزرگ، با کمک Zoho Workplace می توانید به راحتی با تیم فروشندگان خود در ارتباط باشید. شما می توانید، برای ایجاد ارتباط های تجاری مانند همکاری و برقراری ارتباط ، فرآیند اشتراک اسناد، ابزارهای گزارش، ایمیل آنلاین و گفتگوی زنده ، ایجاد و ویرایش صفحات گسترده ، ابزار پردازش کلمه آنلاین و ساخت وب سایت های جالب از Zoho Workplace  استفاده کنید. با استفاده از Zoho Workplace، می توانید دقیق تر به کار خود بپردازید و درصد خطای خود را کاهش دهید و ایده های خود را هوشمندانه به یک تجارت پر سود تبدیل کنید. . Hamd Technologies به شما فن آوری ها و منابع پیشرفته ای را ارائه می دهد. در ادامه به ویژگی های پشتیبانی Zoho Workplace می پردازیم.

  • اشتراک گذاری،ویرایش و ارائه اسناد
  • میزبانی چند دامنه و سیستم تجزیه و تحلیل پیشرفته
  • محل کار مبتنی بر ابر
  • همگام سازی فعال با سیستم محافظت با رمز عبور
  • انجام فرآیندهای کسب و کار خود با برنامه های Cloud

Zoho’s Software Suite دارای ابزارهای بهره وری آنلاین و برنامه های SaaS (نرم افزار به عنوان سرویس) برای بهینه سازی تجارت شما است. فناوری نوآورانه را در تجارت خود بگنجانید و فرایندهای تجارت خود را آسان کنید. Zoho Workplace طیف گسترده ای از برنامه ها را ارائه می دهد. که در ادامه به آن می پردازیم.

zoho writer

یک پردازشگر که با دقت می تواند اسناد قدرتمندی برای شما ایجاد کند که بتوانید در کوتاهترین زمان ممکن با تیم خود همکاری کنید. اتوماسیون سند، امضای دیجیتال، بررسی محتوا و کار در دستگاه های مختلف موارد دیگری است که توسط این برنامه اجرا می شود.

Zoho Connect

شما می توانید با استفاده از این نرم افزار با تیم و مشتریان خود در هر مکان و در هر دستگاهی با دیگران ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، شما می توانید کار خود را با آن ها به اشتراک بگذارید و ایده های خود را عملی کنید.

zoho sheet

شما می توانید صفحات گسترده ای را با همکاران خود ایجاد کنید و سپس آن ها را پس از ویرایش به اشتراک بگذارید. البته به کمک این نرم افزار می توانید همه این کارها را به صورت تیمی انجام دهید. همچنین ارائه اسناد کامل و معتبر برای ایجاد اطمینان کافی به مشتریان خود امکان پذیر است. 

zoho chat

برای گفتگو بین گروه های سازمان ها و شرکت ها می توانید از این ابزار استفاده کنید. همچنین با چت آن لاین با بازدیدکنندگان از سایت خود و در ادامه، ایجاد ارتباط با مشتری های خود یکی دیگر از ویژگی های این ابزار می باشد.

zoho mail

اطلاعات محرمانه خود را با برنامه های امن، بدون تبلیغات و با استفاده از zoho mail و از طریق تیم خود به اشتراک بگذارید. اطلاعات و ایمیل های تجاری خود را در بستری امن جا به جا کنید.

zoho Docs 

برای ایجاد امنیت در کار خود از این نرم افزار استفاده کنید تا بتوانید فضای کاری مشترک ایجاد کنید. اسناد خود را بدون هیچ گونه نگرانی جا به جا و یا ذخیره کنید و یا به اشتراک بگذارید.

zoho sites

شما می توانید با چند کلیک وب سایت های مورد علاقه خود را ایجاد کنید.  همچنین شما به راحتی و با سرعت می توانید وب سایتی با ویژگی های منحصر به فرد و پویا، طراحی کنید. 

zoho show

با کمک زوهو شو می توانید، با روشی هوشمندانه گزارش های آنلاین، بی نقص و حرفه ای خود را  به تیمتان ارائه دهید. با کمک این ابزار می توانید از راه دور و به صورت آن لاین با مشتری های خود تعامل داشته باشید.

در ادامه ویژگی های این نرم افزار را به اختصار بیان می کنیم:

  • ویرایشگر سند
  • ویرایشگر صفحه گسترده
  • ویرایشگر گزارش ها
  • اشتراک گزارش ها
  • ذخیره سازی پرونده
  • سازنده وب سایت
  • ایمیل تجاری
  • ارسال ایمیل
  • پیام رسانی فوری
  • شبکه اجتماعی شرکتی
  • همکاری تیمی
  • اشتراک گروهی
  • گروه ها و کانال های نامحدود
  • جستجوی صندوق ورودی هوشمند
  • میزبانی چندین دامنه
  • تحلیل و گزارش پیشرفته
  • دنباله حسابرسی
  • مارک تجاری سفارشی
  • کشف الکترونیکی
  • بازیابی نامحدود فایل
  • فضای ذخیره ابری
  • همگام سازی فعال
  • محافظت از رمز عبور
  • برنامه های سفارشی نامحدود

بررسی مزایای Zoho Workplace

دفتر کامل روی ابر

مشاغل معمولاً شامل فعالیت های مشابه هستند، افراد اسناد را می نویسند و ذخیره می کنند، برنامه ها و سخنرانی هایی را ایجاد می کنند، با یکدیگر همکاری می کنند و کارها را به اشتراک می گذارند و همچنین با همکاران و مشتری های خود ارتباط برقرار می کنند. با استفاده از Zoho Workplace، همه این ویژگی ها و حتی بیشتر از آن را در فضای ابری دارید. شما می توانید، تمام این امکانات را بدون هیچ محدودیتی در بستر آنلاین انجام دهید و اسناد را ایجاد و یا ذخیره کنید و همچنین در دسترس قرار دهید. ایده های خود را عملی کنید و گزارش های کاملی را تهیه کنید و با به اشتراک گذاشتن پرونده ها، بلافاصله ارتباط برقرار کنید.

قابلیت های برنامه Zoho در تلفن همراه

برنامه های تلفن همراه زیادی برای ایجاد، همکاری و برقراری ارتباط در دسترس است. این موارد شامل Zoho Mail ، Zoho Mail Admin App، جریان ها، Cliq ، Connect ، Docs ، Showtime ، Writer ، Sheet و Inbox Insight است. همه این موارد به شما کمک می کند بدون محدودیت در زمان، با دیگران در ارتباط باشید و کار خود را انجام دهید. این ویژگی می تواند برای کنترل تیم ها از راه دور به شما کمک زیادی کند.  

ابزارهای متنوع و کاربردی Zoho

با ده ها ابزار در خانواده Zoho، به معنای واقعی کلمه برای انجام کارها به برنامه شخص ثالث و یکپارچه سازی احتیاج ندارید. شگفتی برنامه زوهو این است که همه برنامه های آن کار می کنند و با یکدیگر ادغام می شوند. با استفاده از Zoho Workplace، ابزارهایی مانند ویرایشگر اسناد (Zoho Writer)، ویرایشگر صفحه گسترده (Zoho Sheet) ، ویرایشگر ارائه (Zoho Sheet) ، ذخیره و مدیریت پرونده (Zoho Docs) ، اشتراک گذاری گزارش ها و ابزارهای تعامل مخاطبان (Zoho Showtime)، مدرن را به دست می آورید. ایمیل تجارت (Zoho Mail) و بسیاری امکانات دیگر  نیز موجود می باشد. با استفاده از ابزار مناسبی که برای کار در سیستم عامل تعبیه شده است، می توانید کارهای خاصی را تجربه کنید.

برنامه کاربردی رایگان

همان طور که می دانیم برنامه های غیر رایگان برای افرادی که به ویژگی های حرفه ای تری نیاز دارند، در نظر گرفته شده است.  اما زوهو، دارای نسخه رایگان است که به گفته شرکت، استفاده از آن برای تیم های کوچک برای همیشه رایگان خواهد بود. نرم افزار زوهو برای محل کار شما مناسب است و در صورت نیاز به ارتقا به هر یک از برنامه های غیر رایگان و مقرون به صرفه آن دسترسی دارید. 

توسعه و ارتقا در Zoho

نظرسنجی زوهو از مشتریان، نشان می دهد که zoho mail بیشترین ارتقا و پیشرفت را داشته است. البته zoho mail به فضای بیشتری برای ذخیره سازی نیاز دارد. بنابراین زوهو با ارائه پیشنهادی مبنی بر 30 گیگا بایت فضای ذخیره سازی به ازای هر کاربر از 10 گیگا بایت در طرح استاندارد و 100 گیگا بایت از 15 گیگا بایت در طرح Pro، به این درخواست پاسخ داد. همچنین در زیر ساخت های سیستم پیشرفت هایی انجام شده است تا zoho mail را سریع تر، ایمن تر و قابل اطمینان تر کند. به همین ترتیب، الگوریتم های اسپم جدید برای تمیز نگه داشتن صندوق ورودی  به شما معرفی شده اند و تیم های پشتیبانی، برای کنترل ترافیک، پشتیبانی بالاتر و کاهش زمان پاسخگویی نیز تقویت شده اند.

جزییات فنی نرم افزار  Zoho Workplace 

دستگاه های پشتیبانی شده

دستگاه های زیادی مانند ویندوزها، لینوکس، اندروید، آیفون / آی پد، مک و مبتنی بر وب می توانند نرم افزار Zoho Workplace را پشتیبانی کنند.

پشتیبانی از زبان

این نرم افزار توانایی پشتیبانی از زبان های زیادی را دارد به طور مثال می تواند از زبان های انگلیسی، چینی، آلمانی، هندی، ژاپنی، اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی، هلندی و سوئدی پشتیبانی کند.

مدل قیمت گذاری

این نرم افزار رایگان است البته می توانید اشتراک سالانه نیز داشته باشید.

انواع مشتری

نرم افزار Zoho Workplace  می تواند در تجارت های کوچک و یا تجارت متوسط و شرکت های بزرگ به کاربران کمک کند.

سخن آخر

از آنجا که شرکت ها نیازهای شغلی فراوانی دارند، عاقلانه است، که درباره نرم افزارها تحقیق کنند و از  یک نرم افزار مناسب استفاده کنند. شما می توانید با تحقیقات کامل در مورد نرم افزارهای اداری، از برنامه های مناسب و نرم افزارهایی که برای موفقیت در کسب و کارتان طراحی شده اند، استفاده کنید. البته هنوز هم یافتن نرم افزارها با عملکردهای کامل و بی نقص، دشوار است. یک گام منطقی برای یک انتخاب درست و عقلانی، این است که می توانید از جنبه های مختلف یک نرم افزار را بررسی کنید. به طور مثال شما باید  ویژگی های مهم نرم افزار، هزینه، توانایی مهارت کارکنان، اندازه و نوع کار را در نظر بگیرید.

Zoho Workplace یک نرم افزار ویژه برای همکاری در شرکت ها و سازمان ها است. شرکت ها، خواسته ها و نیازهای متنوعی دارند و  همان طور که می دانیم، هیچ نرم افزاری کامل نیست. بنابراین نمی توانید نرم افزاری را پیدا کنید که تمام خواسته های تجاری شما را بر آورده کند. به شما پیشنهاد می کنم، عجله نکنید و از سیستم های پیشرو با تبلیغات و پشتیبانی کامل استفاده کنید. اگر چه ممکن است نرم افزاری به طور گسترده مورد استفاده قرار گیرند، اما برای خواسته های منحصر به فرد شما مناسب نباشند. مقدمات کار خود را انجام دهید، هر پلت فرمی که فهرست کوتاهی دارد، با جزئیات بررسی کنید، در مورد هر گونه جزییات تحقیق کنید و در پایان، برنامه مورد نیاز خود را انتخاب کنید.

داستان عجیب دو تریدر برتر تاریخ که شما را شوکه میکندبهترین از نظر کاربران
داستان عجیب دو تریدر برتر ...
چرا باید یک عکاس شویمآخرین پست
چرا باید یک عکاس شویم